FAQ
Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia to średnio 7 dni, do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas, kiedy Twoja przesyłka jest już w rękach kuriera. Jeżeli Twoje zamówienie jest ze statusem “w trakcie realizacji” to znaczy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby wysłać do Ciebie Twoje zamówienie. Jeżeli otrzymasz od nas wiadomość e-mail, że Twoje zamówienie czeka na kuriera to znaczy, że to już ostatni krok i możesz spodziewać się przesyłki u siebie lada moment
Co zrobić, jeżeli zamówienie zostało dostarczone i podczas transportu uległo uszkodzeniu?
Takie sytuacje zdarzają się rzadko, ale jeżeli już się zdarzy, że ktoś w sortowni kurierskiej miał gorszy dzień i upuścił Twoją paczkę to nie martw się! Prosimy o napisanie do nas na adres e-mail kontakt@roslinneprzestrzenie.pl, wpisując w tytule wiadomości „Reklamacja zamówienia numer:….(tutaj prosimy o podanie numeru zamówienia)”
W treści wiadomości prosimy o podanie:
1. Numer zamówienia:
2. Numer konta bankowego:
3. Powód reklamacji:
5. Zdjęcie uszkodzonego produktu.
Z jakiej firmy kurierskiej korzystamy?
Każdą paczkę wysyłamy za pomocą firmy InPost.
Czy pakujemy ekologicznie? I o co chodzi z folią bąbelkową w naszych paczkach?
Wszystkie kartony jakie posiadamy u siebie są z drugiej ręki, staramy się dbać o ekologiczny proces pakowania, dlatego każda folia bąbelkowa jest pozyskiwana również z drugiej ręki, są to czyste kartony i folie, które były użyte do np. zapakowania laptopa. W ten sposób promujemy nie wyrzucanie, to idealny sposób na wykorzystanie kartonów i folii raz jeszcze i dbanie o środowisko. Wypełniacze papierowe robimy sami ze starych czasopism itp.