Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu lub reklamacji?

Na zwrot zamówienia przypada 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Przyjmujemy również zgłoszenia przypadku otrzymania uszkodzonego produktu. Prosimy o napisanie do nas na adres e-mail kontakt@roslinneprzestrzenie.pl, wpisując w tytule wiadomości „Zwrot zamówienia numer:….(tutaj prosimy o podanie numeru zamówienia”) lub „Reklamacja zamówienia numer:….(tutaj prosimy o podanie numeru zamówienia)”

W treści wiadomości prosimy o podanie:
1. Numer zamówienia:
2. Numer konta bankowego:
3. Powód zwrotu/reklamacji:
4. Numer etykiety kurierskiej/przesyłki (dotyczy jedynie w przypadku chęci odesłania do nas paczki):

W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu prosimy o dołączenie zdjęcia.

Zwroty prosimy kierować na adres PKT Piotr Trojanowski, ul. Rydla 3/2, 82-300 Elbląg, tel. 505148212 lub Paczkomat ELB01M, Broniewskiego 51 Elbląg